Re: Swap, czy pamiÓę?

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 08:08:10 MET DST

Jan Stożek wrote:

> Ja ustawiam wszystkie TEMP-y na V:\TEMP, a V: partycję HPFS,
> na której mam najwięcej miejsca. Działa, choć nie sprawdzałem,
> ile mnie "kosztuje" pośrednictwo Toronto.

Zaraz - V oznaczało by dla mnie wirtualną, a posze Pan, że TEMP siedzi
na dowolnej, byle w miarę wolnej fizycznej - jaki zysk skoro mogę od
razu tam postawić bez pośrednictwa programu opcją set w configy i
podobnym ustawieniem w system.ini?

> - czyli dużo dla sesji winOS2.
>
> Czy aby na pewno dużo?
> Jak kiedyś to sprawdzałem (Menedżer Programu/Pomoc/Informacja),
> to wyglądało mi na to, że WinOS2 w ogóle nie widzi ani EMS ani XMS.

Dobrze, ale jak wytłumaczyć programowi, np Equation, żeby uruchomił się
bez EMX ? - w jakiś sposób jest to widziane przez program.

> Dopiero jak ustawiłem DPMS na 64K, to zauważyłem pozytywny efekt.

DPMI ma dwa punkty ustawiania: memory limit- do 512, a opis
 po polsku mówi, że to jest w MB???, oraz drugie - network buff size do
64 KB jako sieciowy bufor tłumaczenia - o które ustawienie chodzi?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >