Re: Skojarzanie plików.

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 06:16:18 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Np można to zrobić tak :
> W ustawieniach programu jest zakładka SKOJARZENIA/ASSOCIATION i tam przypisujesz
> do programu typy plików.
>
> Przy czym uwaga : jeżeli dany typ pliku jest skojarzony z kilkoma programami,
> to po standardowym "dwumlasku" uruchamiany jest ten pierwszy.
>
> Jest też taki programik ASSOEDIT. Poszukaj na Hobbesie.

A jak zrobisz tego rodzaju przypisania do wielu programów,
w różnej kolejności, to system zrobi to co byś sam zrobił
- czyli zgłupieje i nie zareaguje - dzieciaki wykonały takie
 doświadczenie i stwierdziły, że zachował się po ludzku.
Wniosek: - nie przesadzać z przypisaniami i stosować tam, gdzie są
naprawdę potrzebne - Jak to jest w windzie?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >