Re: Jak usun© odwoanie do

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 06:06:38 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Mozesz usunac IBM2floppy czy jakos tak z config.sys. Ale i tak ikonka ci zostanie i OS/2
> czesto przy starcie bedzie sie plul na temat tej dyskietki. Jak ktos zna sposob, to tez
> bede wdzieczny za informacje...
>
> Lech Wiktor Piotrowski

Jeżeli chodzi o usunięcie z configu BASEDEV=IBM2FLPY.ADD, to mam to
usunięte i druga stacja działa bez zarzutu, czyli usunięcie tego wpisu
nie działa na drug± stację - patrz ConfigInfo: IBM2FLPY.ADD supports
diskette drivers on Micro Channel PC's
- czyli w normalnym układzie PC-ta jest poprostu zbędne.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >