Re: eCS i TCP/IP - zbiorcza odpowiedŤ

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 22:31:06 MET DST

On Fri, 30 Mar 2001 15:54:45 +0200 (MET DST), Leszek KUBRAK wrote:

=> Przemku, nie gniewaj się.

Hi,

Ależ drogi Leszku, daleko mi do tego.

Zajrzałem pod powyższy adres i momentami mało
=> co nie zleciałem z krzesła (ze śmiechu). Przy niektórych hasłach, wniosek
=> był tylko jeden : niekoniecznie Panowie tłumacze znają angielski
=> i chyba niekoniecznie technologie z których pojęcia raczyli przetłumaczyć.

Sam wiesz jak trudna to materia. Nic więc dziwnego, że nie zawsze udaje
się znaleźć dobre tłumaczenie. A angielski (i polski!) to raczej znają.
:-)

Może gorzej z terminologią techniczną, jednak wielu z nich tłumaczy
książki komputerowe wcale dobrze, ba, sądząc z zakresu dyskusji robią to
nawet znakomicie.

A panią Martę Bartnicką, pełniącą chwilami rolę spiritus movens tego
forum, powinieneś pamiętać z tłumaczeń Navigatora for OS/2 i samego OS/2
Warp. ;-)

Serdecznie pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk