Re: "Emulacja" Win95 inaczej

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 15:52:53 MET DST

> O! to ciekawa wiadomość, ciekawe czy gimp funkcjonyje pod OS-em? Do

Funkcjonuje, ale mnie nie zadowala, bo nie obsluguje CMYK.

> graficznych robótek pod OS-em to najbardziej brakuje mi obsługi skanerów. Co

Mi tez. Tj. porzadnych skanerow np. AGFy.

> stabilniej funkcjonuje stara wersja 3 w WinOS2, ale ta nie każdy format
> obsługuje, no nazwy 8-znakowe są kłopotliwe.

Hmm... Zalezy na jakim komputerze. Na starych tak. Na nowych tj. powyzej Pentium
II i pokrewnych, niestety, doswiadczam, ze niby dziala OK, ale kaszani obrazek.
Trudno to opisac, moge ewentualnie podeslac takiego TIFa. Wprowadza pewien
nielad pomiedzy piksle. Moze da sie cos z tym zrobic, ale ja nic nie wymyslilem.
Konkludujac: dziala, ale bez sensu. Nie jest to wina PhotoShopa, a chyba cos z
obsluga pamieci (?) na nowych procesorach. Nie mam pojecia.

Pozdrawiam
Hubert

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2