Re: "Emulacja" Win95 inaczej

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 08:22:07 MET DST

Dnia Czw 29. Marzec 2001 21:36, napisałeś:

> Hmmm... Może trzeba było zaczekać trochę? Pod Odinem [wersja z początków
> lutego] Photoshop już się cały uruchamia ale czasami się wywraca. Może
> spróbować z nowymi wersjami tego emulatora?

O! to ciekawa wiadomość, ciekawe czy gimp funkcjonyje pod OS-em? Do
graficznych robótek pod OS-em to najbardziej brakuje mi obsługi skanerów. Co
do photoshopa, to w win98 też się wywala co jakiś czas (wersja 5 LE),
stabilniej funkcjonuje stara wersja 3 w WinOS2, ale ta nie każdy format
obsługuje, no nazwy 8-znakowe są kłopotliwe.

JG