Re: Program do skanowania pod OS/2

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 17:36:40 MET DST

Hubert wrote:

> Czy ktos skanuje pod OS/2? Jakim programem i na jakim skanerze. Moze
> jakims komercyjnym?
> Chcialem sie przyjrzec czy dany program nadaje sie do skanowania do DTP.
> Czy ma odpowiednie mozliwosci, wiec chyba bardziej interesuje mnie soft
> komercyjny.

Ja. Mam UMAX Astra 1200 (SCSI), CFM Twain (komercyjny) i uzywam PMView
(shareware) jako programu do skanowania. Skanera tego nie polecam, bo
duzo trzeba jeszcze bawic sie funkcjami modyfikacji obrazu w PMView,
niczym obraz na ekranie bedzie przypominal jaskrawoscia, kontrastem i
kolorystyka zeskanowany oryginal. Duze lepsze skany daja skanery
Hewlett-Packard.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *