Re: eCS i TCP/IP - nieoczekiwane rozwiązanie problemu

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 17:30:40 MET DST

"S=A0awomir Stachniewicz" wrote:
> =

> Witam!
> =

> W jednym z post=F3w Adam P=A0aszczyca doradzi=A0 mi co=14 takiego:
> =

> =

> =

> Wprawdzie nie mog=A0em si=EA zalogowa=E6 na kindze ani galaxy
> (bo nie mam tam konta), ale spr=F3bowa=A0em na serwerze IFJ,
> spod Warpa 4 (gdzie wszystko by=A0o O.K.) - zreszt=B1, bez tego
> "80" na ko=F1cu. Dodam, =BFe nie mam poj=EAcia, co to drugie
> [...]

Mialem juz kiedys taka sytuacje, ze stos padal i nie dalo sie go
wskrzesic przez wykonanie \MPTN\BIN\SETUP.CMD, tylko ponowne
zabootowanie systemu pomagalo. Dzialo sie to przez jakis czas, ale to
bylo w starszej wersji stosu.

Ja bym sprawdzil (zwlaszcza jezeli masz Token-Ring), czy port w
hubie/switch'u (piekna polszczyzna) nie jest jakis trefny. Byc moze, ze
przy chwilowych zakloceniach karta pada, potem wstaje, ale stos TCP/IP
juz nie.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *