Re: eCS i TCP/IP - zbiorcza odpowiedź

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 17:58:05 MET DST

"S=A0awomir Stachniewicz" wrote:
> [...]

ancial.com> wrote:
> =

> =

> Zgadza sie. Po prostu nie bardzo wiedzialem, co miales na mysli przez
> "nslookup dla tej domeny", wiec na wszelki wypadek zrobilem i dla
> domen, i dla hostow.
> =

> [...]
> =

> Wersja TCP/IP jest AFAIK najnowsza (4.3), dolaczona do eCS Prv2.
> =

> D:\ROBOCZY\ARCH>inetver
> Version numbers of TCP/IP protocol drivers:

Ja mam te sama wersje, ale u mnie dziala.

> Jesli chodzi o proxy, to jest "Direct connection to the Internet"
> (czyli brak). Socks tez nie sa skonfigurowane.
> =

> Ale to dotyczy nie tylko NetSzkapy - rowniez innych programow,
> jak FTPBrowser, ProNews/2 czy chocby zwyklego FTP.
> =

Wyglada to na to, ze jest "sciana ogniowa" (firewall) na drodze. Jesli
mozesz sie dostac do wewnetrznych hostow, ale nie do zewnetrznych, to
jest najprawdopodobniej przyczyna.

BTW, jaki jest polski odpowiednik firewall? Wyjechalem z Polski prawie
12 lat temu, i brakuje mi polskiego slownictwa komputerowego.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *