Re: eCS i TCP/IP - zbiorcza odpowiedź

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_ifj.edu.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 11:20:24 MET DST

On Tue, 27 Mar 2001 21:57:50, Rafal Szymczak <rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:

> Ja mam to samo u mnie. Najwyrazniej brakuje pewnych typow rekordow dla
> tej nazwy.
> Podejrzewam, ze jest to nazwa domeny a nie konkretnego komputera.

Zgadza sie. Po prostu nie bardzo wiedzialem, co miales na mysli przez
"nslookup dla tej domeny", wiec na wszelki wypadek zrobilem i dla
domen, i dla hostow.

[...]
> To moze byc wina stosu TCP/IP. Jaka masz wersje (komenda INETVER)?

Wersja TCP/IP jest AFAIK najnowsza (4.3), dolaczona do eCS Prv2.

D:\ROBOCZY\ARCH>inetver
Version numbers of TCP/IP protocol drivers:
   SOCKETS.SYS: 6.3000
   AFOS2.SYS: 6.3000
   AFINET.SYS: 6.3001

> Zobacz tez czy w Netszkapie nie masz wlaczonego serwera proxy albo
> socks.
Jesli chodzi o proxy, to jest "Direct connection to the Internet"
(czyli brak). Socks tez nie sa skonfigurowane.

Ale to dotyczy nie tylko NetSzkapy - rowniez innych programow,
jak FTPBrowser, ProNews/2 czy chocby zwyklego FTP.

        Slawomir Stachniewicz

--
Slawomir.Stachniewicz_at_ifj.edu.pl
http://www.ifj.edu.pl/~stachnie