Re: Jak zminimalizowaŠ wszystkie okna?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 23:54:40 MET

On Sat, 17 Mar 2001 22:38:02 mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) wrote:

> Jest programik, bodajże w reksie, był publikowany w którymś PCWK,
> wywaliłem go z dysku właśnie dlatego, że wszystko minomalizował i
> obawiałem się, że jak zbyt wiele zminimalizuje to stara mnie rzuci:))
>
> Szukać go?

        No więc znalazłem dwa programy: MinAll i WindoWiz. Minall z automatu
minimalizuje wszystko, ale niestety, łącznie z zegarem, Sysbarem i
resurs monitorem, jest więc nieco zbyt agresywny, jak na moje
upodobania. WindoWiz jest bardziej cywilizowany, ale trzeba się trochę
natupać, bo program nie przyjmuje parametrów, tylko wyświetla
konsolkę, na której dopiero trzeba przycisnąć właściwy przycisk - a
nawet dwa, bo jeden dla programów, a drugi dla folderów. Szukałbym
więc czegoś pośredniego. :)

--
Pozdrawiam,
Jan.