Re: help needed

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 06:47:50 MET

Wojciech Gazda wrote:

> [...]

Pyszczę, bo używam ten system od początku 95 roku, lecz gdy padło
zapytanie co w nim można ciekawego pokazać...to jakoś zbyt wiele
nie wpadało do głowy. Przed chwilą, przy okazji sprawdzania
konfiguracji, konkretnego programu złapałem coś takiego-
przecież ustawiam parametry sesji korzystając z ikony na
wyrzutni, czyli z cienia obiektu, który gdzieś tam siedzi.
Nie mam w domu windy, lecz o ile pamiętam taki numer tam nie
przechodzi(ustawienie parametrów pracy programu korzystając z ikony
skrótu).

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >