Swap, czy pami�

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 06:33:02 MET

Jak powinien być, a właściwie gdzie, ustawiony katalog Temp
- czyli swap dla winOS/2.

Mam to na systemowej E, razem katalogiem TMP dla OS2.
Partycja jest nieco zapchana - przy SWAPPER.DAT o wielkoći
19,5 MB, pozostaje wolnego ok 9MB.
Przypuszczam, że oba obszary w pewnych warunkach "gryzą się"
i właśnie takie ustawienie może być przyczyną zwisów systemu,
które niekiedy mi się trafiają. Występują one przy dłuższej pracy
z większymi plikami tekstowymi, czasem wręcz sauważalne jest
"zmęczecie" winOS2, objawiające się zwolnionym przewijaniem
ekranu, lub trudnościami z jego od świeżaniem przy rysunkach
lub wzorach matematycznych (widziane są przez program jako pole
graficzne - rysunek).
Przy win3.11 TEMP zaznaczało się jako stały obszar,
który nie był naruszany, tu nie mam takiego zaznaczenia dla
winOS2, a dla samego OS/2 ustawiłem w configu
SWAPPATH=E:\TMP 2048 18825 - czyli wielkość max jest przekraczana
RAM-u jest 32MB z czego ok 1,024 jako EMS i 12,096 jako XMS - czyli dużo
dla sesji winOS2.

 - co mam poknocone?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >