Re: maly programik

Autor: Ninik (ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 17:18:42 MET

Kiedyś ktoś zwący się Adam =?iso-8859-2?Q?P=B3aszczyca?=
<trzypion_at_oldfield.org.pl> napisał że:
> Nie. One powinny się wykonać. Najwyraźniej jest jakiś błąd. Tyle mogę
> powiedzieć na podstawie opisu jaki mi dałeś ('jakieś błędy').
> KONKRETY, kurcze!
> Jakie błędy? Nie możesz ich po prostu podesłać?

oki. Kopiuje to co mi dałeś do pliku skrypt.cmd i uruchamiam (w katalogu
jest plik a.txt i b.txt, próbowałem też bez b.txt, ale to to samo.
Jak uruchamiam pokazuje się:

[G:\]czytany='a.txt'
SYS1041: Nazwa czytany nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]zapis='b.txt'
SYS1041: Nazwa zapis nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]rc=STREAM(czytany,'C','OPEN READ')
SYS1041: Nazwa rc nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]rc=STREAM(zapis,'C','OPEN WRITE')
SYS1041: Nazwa rc nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]do while lines(czytany) 1>0
SYS1041: Nazwa do nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]linia=LINEIN(czytany)
SYS1041: Nazwa linia nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]do while linia=''
SYS1041: Nazwa do nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]p=pos(' ',linia)
SYS1041: Nazwa p nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\]slowo=left(linia,p)
SYS1041: Nazwa slowo nie została rozpoznana jako polecenie
wewnętrzne lub zewnętrzne, program lub plik wsadowy.

[G:\] if
(left(slowo,1)='a')OR(left(slowo,1)='b')OR(left(slowo,1)='c'

SYS1079: 1)='a')OR(left(slowo nie był oczekiwany w tym czasie.

Tworzy się jeszcze zerowy plik o nazwie "0".
Co jest źle?

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj