Re: maly programik

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_oldfield.org.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 23:48:22 MET

Ninik napisał(a):
> Dwa, nie rozumią niektórych lini... MAm to wrzucić do .cmd czy coś
> jeszcze zrobić? No bo ja na prawdę nie wiem...

Wiesz czego żaden człowiek mający drugiemu pomóc w dziedzinie komputerów
nie lubi?
Właśnie takiego:
U: Nie działa
P: Co nie działa?
U: Komputer!

> Znaczy że to był tylko algorytm a ja mam sobie je jednak napisać sam?
> Czy mam je kompilować czy co?

Nie. One powinny się wykonać. Najwyraźniej jest jakiś błąd. Tyle mogę
powiedzieć na podstawie opisu jaki mi dałeś ('jakieś błędy').

KONKRETY, kurcze!
Jakie błędy? Nie możesz ich po prostu podesłać?

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 502) 122 688