Re: WARP Server

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 16:54:20 MET

Tomasz Szczesniak wrote:
> =

> =

> Powoduje. AFAIK ekran instalacyjny jest niebieski :))
> =

> To tylko potwierdza moje do=14wiadczenia z Warpem 4 (zwyk=A0ym), kt=F3r=
y to
> znosi bezpolesnie.
> A NT server po wymianie p=A0yty przesta=A0 widzie=E6 kart=EA sieciow=B1=
 (kiepska
> rzecz dla serwera... :), po zainstalowaniu jej na nowo ju=BF nie wsta=A0=
> niestety wymagana by=A0a reinstalacja.
> =

Niestety (albo stety dla OS/2) NT zapamietuje kazde urzadzenie na
podstawie jego dokladnego adresu. Np. dla kart PCI jest to PCI Bus
Number, PCI Slot ID, Vendor ID i Device ID. Jezeli ktorys z parametrow
ulegnie zmianie, to NT przestaje widziec dane urzadzenie.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *