Re: WARP Server

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 14:02:39 MET

> w sprawie zastepowania nt server, nie wiem.
> w drugiej sprawie nie. co najwyzej bedziesz mial problem z kartami
> rozszerzen. jak to serwer to graficzna i sieciowa. ale podmiana driverow
> nie jest skomplikowana i nie powoduje na starcie bluscreena :)))))

Powoduje. AFAIK ekran instalacyjny jest niebieski :))

To tylko potwierdza moje doświadczenia z Warpem 4 (zwykłym), który to
znosi bezpolesnie.
A NT server po wymianie płyty przestał widzieć kartę sieciową (kiepska
rzecz dla serwera... :), po zainstalowaniu jej na nowo już nie wstał i
niestety wymagana była reinstalacja.

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl