Re: Dla tych co nie wierza w gnuplota.

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 20:19:11 MET

On Thu, 8 Mar 2001, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Tzn. z excelem to ja mam tyle do czynienia, co nic, a aktualnie, majac
> xact'a radze
> sobie ze statystyka pod OS/2 calkiem niezle :) Tyle ze z tego co slysze
> z opowiadan, to
> excel stal sie juz semi naukowy, ponoc nawet macierze liczy...
 NIECH NIKT SIE NIE WAZY WYOWIADAC SLOWA EXCEL-gwno, jakkolwiek, jak tylko
z "gowno".
 niech nikt nie mowi ze to sie do czegos nadaje.
 niech nikt nie mowi ze w tym cos mozna zrobic.
 bo to wszystko BZDURY!!! a excel=gowno to knot!!!

 Maple robi naprawde wszystko, CALA statystyke mozna zrobic w mapple,
windowsiarzom przeszkadza glownie to ze to jest profesjonalny program,
i ze nie wyglada wlasnie jak excel-gowno, tylko porownajcie
funkcjonalnosc...
 Lew, wiem ze masz maple wiec nie truj:)

pg