Re: help needed

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 20:12:06 MET

> Witam
>
> ma ktoś może jakieś materiały na temat np. użytkowania czy też poleceń
> konfiguracyjnych ?
 chyba najlepiej w infach szukac i po sieci..

> Mam też jeszcze jedną prośbę, a mianowicie może ktoś ma jakieś opisy ćwiczeń
> w systemie OS/2
> jakie np można zadać uczniom do wykonania ... ?
 najlepiej jesli chodzi o uczniow, to zaczac ich oswajac, a wlasciwie
pokazc im czym naprawde jest prawdziwie obiektowy desktop, jak mozna
naprawde robic z niego dobry uzytek i jak duzo ma zastosowan.

pg

Piotr Grzybowski merlin_at_asua.org.pl
Asu'a http://www.asua.org.pl
irc: Narsil(IRCnet), openpm(EFnet)