Re: eComStation

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 08:18:42 MET

 InJoy jest freewerem??? eeee....?

 porownanie eComStation i Warp Convinience Pack jest w jednym z ostatnich numeow
OS/2eZine (http://www.os2ezine.com), polecam takze loga z rozmowy z panami z
Mensysu i Serenity Systems (szukaj na www.os2voice.com). Pozatym, podobno (z tej
rozmowy to wynika) maja poprawiac multimedia (a w przyszlosci moze i reszte?), moze
bedzie player dvd..?

>Różni się tym, że NIE MA kilku rzeczy. Np HPFS-386. Ma wprawdzie JFS-a, ale
>z moich 3-miesięcznych bojów z WSeB wynika, że JFS ma mnóstwo błędów. Efekt
jest
>taki, że duży serwer postawiłem z HPFS-386. Jest niespecjalnie mniej wydajny,
>a chodzi bezproblemowo.
ahem, sa fixy do jfs'a - probowal?
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl