Re: eComStation

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 06:42:56 MET

On Tue, 6 Mar 2001 22:20:22 +0100 (MET), Rafa Zawi lak wrote:

>A ja mam pytanie czy eCS różni się czymś od WSeB-a. Nie licząc fixa15
>[chyba darmocha jeszcze], dołączonych freewarów [Assoedit, InJoy] czy
>zbędnych bajerów [Styler]. Bo jeśli nie to nie bardzo widzę powód
>uaktualniania systemu...

Różni się tym, że NIE MA kilku rzeczy. Np HPFS-386. Ma wprawdzie JFS-a, ale
z moich 3-miesięcznych bojów z WSeB wynika, że JFS ma mnóstwo błędów. Efekt jest
taki, że duży serwer postawiłem z HPFS-386. Jest niespecjalnie mniej wydajny,
a chodzi bezproblemowo.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20