"Inteligentny" M$

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 00:49:46 MET

Czy wiecie, że wspaniały M$ Word6.0 ma opcję szukaj?
- tylko, że przy pomocy tej opcji w dokumencie tekstowym nie znajdzie on
adresu internetowego ani żadnej z jego części składowych:))))!!! (np.:
http czy htm) !!!

Proszę o sprawdzenie tej opcji w Office 2000 - nie mam tego wynalazku!

Natomiast sprawdziłem zaraz to samo w Word Perfect - jest perfect!!

Proponuję poszukać dalej!!! i zebrać zestaw inteligentnych zachowań
programów M$.

Przykładowo: export tekstu polskiego odczytanego prez M$_IE (chyba 97)
do M$_Word 97 jest owszem - możliwy - ale z pominięciem polskich
czcionek:))))!!!!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >