Re: Gdzie znika pamiec?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 18:55:24 MET

On Thu, 1 Mar 2001 18:50:41 +0100 (MET), Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]
MB, to

>ja mam 32mb ramu, odpalonych kilka serwerow itp.
>swapa mam w tej chwili na poziomie 32 mb, komputer dziala od zeszlego
>piatku. zalozony jest FP9 warp4. codziennie odpalam sesje winos2
>bo ciupie w stars przez siec :) zdarza sie ze odpalam sesje dos
>zeby cos spakowac do formatu arj lub rar, bo rar z os2 czasami nie chce
>sie rozpakowac pod dosem nawet jak sa same krotkie nazwy plikow.
>
>czasami swap urasta do duzych wielkosci, ale nawet wtedy jakos nie czuje
>ze jest wolniej lub zeby bardziej mielil dyskiem.

Totez dlatego sle zapytania na liste, bo jezeli problem jest tylko u mnie, to chcialbym
sobie z nim poradzic.. Tylko neistety, nie wiem, jak

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 12h 02m 35s 437ms (en).