Re: Gdzie znika pamiec?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 18:35:37 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Otoz, moze mam dziwny system, ale u mnie dziala zdecydowanie wolniej juz powyzej
> jakis 42 MB SWAPu... A pozatym to byl przyklad, bo jak np. swap by urosl do 120 MB, to
> spadlby do odpowiednio wiekszej wartosci...

ja mam 32mb ramu, odpalonych kilka serwerow itp.
swapa mam w tej chwili na poziomie 32 mb, komputer dziala od zeszlego
piatku. zalozony jest FP9 warp4. codziennie odpalam sesje winos2
bo ciupie w stars przez siec :) zdarza sie ze odpalam sesje dos
zeby cos spakowac do formatu arj lub rar, bo rar z os2 czasami nie chce
sie rozpakowac pod dosem nawet jak sa same krotkie nazwy plikow.

czasami swap urasta do duzych wielkosci, ale nawet wtedy jakos nie czuje
ze jest wolniej lub zeby bardziej mielil dyskiem.