Re: Gdzie znika pamiec?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 13:15:28 MET

On Thu, 1 Mar 2001 10:42:03 +0100 (MET), Andrzej Pięta wrote:

> [...]
Ale
>Pomysł jest dobry, ale...
>drugi dysk mały, czyli starszy, czyli wolniejszy - może wręcz stracić na
>prędkości
>lepszym rozwiązaniem z drugim dyskiem jest zakup dysku obecnej generacji,
>założenie partycji SWAP w okolicach logicznego środka dysku. Dysk
>montujesz na innym kanale nież dysk systemowy ( w przypadku IDE), jako
>master i nie może tam być CD-ROM'u. Przyspieszenie jest naprawdę duże.

Dzieki. Jak za jakis czas bede kupowal nowy dysk, to tak zrobie :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 6h 22m 38s 171ms (en).