Re: Gdzie znika pamiec?

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 10:36:14 MET

On Thu, 1 Mar 2001, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> powyzej
> MB, to

> To ma byc osobny dysk tylko ze SWAPem? To przydaloby sie jakis maly dorwac :) Ale
> to rzeczywiscie przyspiesza? W jaki sposob?
Pomysł jest dobry, ale...
drugi dysk mały, czyli starszy, czyli wolniejszy - może wręcz stracić na
prędkości
lepszym rozwiązaniem z drugim dyskiem jest zakup dysku obecnej generacji,
założenie partycji SWAP w okolicach logicznego środka dysku. Dysk
montujesz na innym kanale nież dysk systemowy ( w przypadku IDE), jako
master i nie może tam być CD-ROM'u. Przyspieszenie jest naprawdę duże.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|