Re: SDI - padlo i zdechlo ... Help

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 17:45:56 MET

On Tue, 20 Feb 2001, Rimwid wrote:

> W piatek w W-wie na Mokotowie byla awaria SDI w TPSA.
> Teraz juz to postawili, ale musieli to jakos dziwnie skonfigurowac, bo u
> mnie pod OS-em chodzilo, a teraz juz nie :-(
> Uzywam do laczenia SafeFire (taki ukrainski shareware).
> Byl dzisiaj gostek z TPSA, sprawdzil, na jego laptopie z Winda chodzilo ...
> zainstalowalem sobie wiec tez winde na wolnym dysku - i tez chodzi.
HAHAHAH.
 Jak przyszedl cholerny spec od siedmiu bolesci z tepsy od winsyfa, to
trzeba bylo powiedziec ze Ciebie gowno (za przeproszeniem - bo juz mnie to
wkurza) obchodzi co robi jakis egzotyczny "system" windoze, ze Ty tego nie
znasz i nie uzywasz i zeby sobie to na glowie postawil, jak tai madry to
niech sobie osa konfiguruje - w koncu za cos kase bierze.

> A SafeFire dochodzi do zakoncznia fazy
INIT, zaczyna
"message queue > processing" i dup ... martwa cisza, po czym jest timeout.
> Jezeli na mojej maszynie chodzi pod Winda, to znaczy hardware jest Ok ...
> SafeFire bez problemu laczy sie zwyklym modemem z numerem dostepowym TPSA
> (0-202122), tak wiec OS tez widzi COM-a i sam dialer chodzi ...
> Ki diabel ?
> Czyzby cos przekonfigurowali w TPSA po tym padzie ???
> Ma ktos jakas idee ?
nie wiem, ale sproboj wziac i wlaczyc CHAP (syf do entej) i probowac sie
tym autoryzowac. poza tym zadzwon do tepsy i powiedz ze Ci nie dziala.. i
zeby ten wspanialy koles jeszcze raz przyszedl i tym razem cos zrobil,
a nie tylko popisywal sie windoze na swoim laptopie.
 Co do chap, to jest obslugiwany przez injoya, jakiegos moze nowszego,
moze z http://www.fx.dk, albo
sunsite.icm.edu.pl/pub/os2/apps/internet/dialer/injoy2_3.zip

pg