Re: Dos Navigator dla OS/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 23:35:40 MET

On Wed, 14 Feb 2001 20:16:31 Mariusz Borkowski <borkowsm_at_ii.pw.edu.pl>
wrote:

> Potwierdzam, u mnie tez tak jest. Nadzieja w tym
> ze to tylko uroki wersji alfa. Co ciekawe DOS-owa
> wersja DN uruchomiona pod OS/2 calkiem ladnie zwalnia
> czas procesora...

        A czy DN wykorzystuje TurboVision? Jeżeli tak, to przyczyną może być
brak wywołania DOSSLEEP w metodzie IDLE. Nie pamiętam w tej chwili
szczegółów (i dokładnego nazewnictwa funkcji) bo Pascalem bawiłem się
ze trzy lata temu, ale zdaje się, że natrafiłem na podobny problem
podczas przenoszenia własnych programów pod OS-a. Zresztą jeżeli DN
wykorzystuje tylko własne biblioteki, to i tak znajdź odpowiednik IDLE
i sprawdź, czy jest tam DOSSLEEP (czy jak to się tam nazywa)... Nota
bene, TurboVision przekompilowane pod VirtualPascalem działało
zauważalnie wolniej niż w oknie DOS. Zresztą nic dziwnego - kilka
najciężej pracujących funkcji Borland napisał był w asemblerze...

--
Pozdrawiam,
Jan.