Re: os2 ...

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 23:35:40 MET

On Wed, 14 Feb 2001 13:02:48 "Killer" <killer2_at_polbox.com> wrote:

> sieci.
>
> no to w takim razie czy warp4 bedzie lepszym rozwiazaniem jesli chce tam
> postawic siec ?
> czy lepiej poszukac warpa 3 "connect" ?

        Warp 4 ma lepiej zintegrowaną sieciówkę z resztą systemu, zresztą
jest ogólnie nowszy. Jest też także znacząco "cięższy" od Warp 3 (ale
tylko trochę "cięższy" od Warp 3 Connect, bo obsługa sieci i tak musi
chodzić w RAM).

> a moze ktos wie czy jest do tego systemu jakas solidnijejsza ksiazeczka ?
> bo sprawdzalem oferty heliona na WWW i jakos sie nie moglem doszukac nic o
> OS2 ...

        Jedną z niewielu rzeczy o OS/2 wydaną po polsku była książeczka "OS/2
dla opornych" wydana przez READ ME. Ale, o ile pamiętam, nie był to
hit sezonu i to bynajmniej nie z powodu popytu. Generalnie była denna.

--
Pozdrawiam,
Jan.