Re: tcpip32.dll

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 13:30:10 MET

Krzysiek napisał(a):

> Tworze sobie nowe okieno, albo okienko dialogowe...
> potem tworze, korzystajac z funcji WinCreateWindow i jako
> klase podaje WC_NOTEBOOK... Potem dochodzi jeszcze
> tworzenie zakladek (nie mowie o laczeniu calych okienek
> dialogowych z zakladka, do tego jeszcze nie doszedlem)...
>
> Poprze taka funkcje, zreszta przepisana z dokumentacji...
>
> WinSendMsg( hwndNotebook, BKM_SETTABTEXT, (MPARAM)ulPageId,
> MPFROMP("tekst") );
>
> przypisuje zakladce ciag znakow... to znaczy, zakladka rzeczywiscie
> caly ciag znakow przechowuje, gdyz mozna sobie zmienic wyrownywanie
> [...]
Szerkosc zakladek ustawia sie wysylajac komunikat:
BKM_SETDIMENSIONS, gdzie podaje sie wysokosc i szerokosc zakladek oraz
przyciskow. Dotyczy to prawdopodobnie starych notatnikow, nowe jak mi
sie zdaje dobieraja szerokosc zakladek automatycznie.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */