Re: tcpip32.dll

Autor: Krzysiek (krzysp_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Feb 2001 - 23:27:36 MET

> Rzuć przykładem... Oczywiście nie chodzi mi o cały kod ale miejsce gdzie i jak
> używasz notebooków.

Tworze sobie nowe okieno, albo okienko dialogowe...
potem tworze, korzystajac z funcji WinCreateWindow i jako
klase podaje WC_NOTEBOOK... Potem dochodzi jeszcze
tworzenie zakladek (nie mowie o laczeniu calych okienek
dialogowych z zakladka, do tego jeszcze nie doszedlem)...

Poprze taka funkcje, zreszta przepisana z dokumentacji...

WinSendMsg( hwndNotebook, BKM_SETTABTEXT, (MPARAM)ulPageId,
MPFROMP("tekst") );

przypisuje zakladce ciag znakow... to znaczy, zakladka rzeczywiscie
caly ciag znakow przechowuje, gdyz mozna sobie zmienic wyrownywanie
tekstu w zakladkach, np. do lewej do prawej, srodek - wtedy widac
inna literke ;)

Moze taki tego urok? W przykladach z os2tk45 jest taki programik,
ale tam tez jest jedna literka (tzn. podaja tylko jedna cyfre)....

A posiadasz jakis kod programu, w ktorym dziala to poprawnie?

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl