Re: eComStation - zakupy.

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 08:37:41 MET

On Fri, 9 Feb 2001 08:23:25 +0100 (MET), Jan Gromadzki wrote:

>No tak, ale, jak mi si wydaje, mia y to by negocjacje Team'u a nie moje
>prywatne, natomiast list jest tylko tekstem do dyskusji. Jak wnioskuj po
>stopniu zainteresowania tym tematem, kwestia zakupu eCS rozwi za a sie sama -
>kto chcia , to ju kupi .

To mialybyc negocjacje teamu, ale ty wyslales maila. Dlatego podalem tobie teraz ten
mail - bo w sumie nie wiem, jaka byla ostateczna wersja... Zreszta kto juz z naszedj listy
chetnych kupil ecs?

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 2d 12h 00m 07s 125ms (en).