Re: Ikony

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 08 Feb 2001 - 02:57:26 MET

On Wed, 7 Feb 2001, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> OS/2 Developer Toolkit, albo pełna znajmość socketów (BSD 4.x), jeśli jesteś
> programistą Windozowym to jest jeszcze jedna biblioteka zgodna z WinSockiem,
> PMWSOCK.DLL ale należy posiadać DevCon'a
chyba nie ma za duzej roznicy w wywolaniach funkcji z toolkita, a
standardem bsd4.x. To sa te same funkcje, o ile sie orientuje.
 Jednego jestem pewien, urzywanie czeogs co nie ejst zgodne z bsd, mam tu
na mysli sockety windoze nie ma absolutnie zadnego sensu.

> Tam jest mało, ale trzeba pamiętaj, że jest to port GCC'a, a więc
> obsługa socketów jest
> taka sama wszędzie :-) Prócz Windows :)))))
hhehee... dokladnie.
A tak z innej beczki, czy pod windoze jest cos takiego jak stdio.h?
(np printf?) stdin, stdout, stderr? Przekierowywanie?
(pytanie retoryczne;-))

czy jest sens pisac pod windoze?
czy da sie pisac pod windoze?
(kolejne dwa;-))