Re: Ikony

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 22:05:23 MET

On Wed, 7 Feb 2001 21:51:35 +0100 (MET), Krzysiek wrote:

>Mam jeszcze jedno pytanie. Dotyczy programowania.
>Mam OS/2 od niedawna. Zawsze pracowalem w win95.
>Posiadam Watcom C/C++ i pytanie dotyczace programowania
>internetowego, to znaczy co trzeba miec, rzeby moc pisac
>programy obslugujace internet, powiedzmy co trzeba miec,
>zeby moc chociaz uzywac sockets? Jest jakis dodatkowy pakiet?

OS/2 Developer Toolkit, albo pełna znajmość socketów (BSD 4.x), jeśli jesteś
programistą Windozowym to jest jeszcze jedna biblioteka zgodna z WinSockiem,
PMWSOCK.DLL ale należy posiadać DevCon'a

OS/2 Developer Toolkit do ściągnięcia z http://www.developer.ibm.com/devcon

>Ostatnio probowalem znalezc cos w emx, ale nieduzo tam jest.

Tam jest mało, ale trzeba pamiętaj, że jest to port GCC'a, a więc obsługa socketów jest
taka sama wszędzie :-) Prócz Windows :)))))

---
Wincor-Nxdorf Poland
Software Engineer
tel  +48-22-5724274
fax +48-22-5724209
Przemyslaw.Dobrowolski_at_wincor-nixdorf.com