Re: offtopic: Re: Orto

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 14:41:48 MET

Rafal Szymczak wrote:

> Nie wiem skad ta nagla milosc do angielskiego...ale zeby to
> mial byc jezyk przyszlosci calej ludzkosci
> to bardzo powaznie watpie.

> <PROROCTWO>
> W przyszlym swiecie, ktory juz niedlugo zastapi obecny, ludzkosc
> osiagnie znacznie wyzszy poziom rozwoju umyslowego i porozumiewac bedzie
> sie za pomoca telepatii.
> </PROROCTWO>
> -- >
> * Rafal Szymczak *
Nie daj Boże -telepatia to nic przyjemnego - w pracy mam 15 KV i właśnie
niedawno mnie troszeczkę potelepało :))
A jak przy pomocy telepatii moja stara by się dowiedziała co sobie
czasem myślę to dopiero bym miał przechlapane :))

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >