Re: Cos dla Przemka Pawelczyka

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 00:33:48 MET

On Wed, 31 Jan 2001, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> dziwne... Zawsze Windoziarze urzywają Redhata lub Mandrake'a. Myślałem, że każdy
> OeSowiec jak już instaluje Linuxa to Slacka lub Debiana.
REDHAT TO BAGNO!!! ja to wiem doskonale.. tylko ze nie mialem dostepu ani
do slaka, ani do debiana, mialem troche czasu keidys i
zainstalowalem to co bylo pod reka.. niestety to byl redhat, zdziwilem sie
ze w ogole zaczelo dzialac... i na raize zostalo.
(ciagle uwazam ze najlepsze jes openBSD a tak w ogole to os/2)

> Lekko się pomyliłem. Ale nie będę już rozwijał tematu dlaczego RedHat
> jest gorszy... bo to nie na tą grupę dyskusyjną.
nie pomuliles sie!!!
redhat to w rekach niektorych najbardziej windziarski unix pod sloncem...
ale nie u mnie!!!:)
 nie wierzysz? chcesz konto?

pg

P.S.
 a tak nawiasem mowiac, to mozesz rozwinac, nie zebym watpilk w to ze
radhat jest gorszy, ale z ciekawosci chcial bym wiedizec...

P.P.S.
 a i tak najgorszy jest mandrake...