Re: Jak zamienic partycje primary na logical?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 19:18:55 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> A jak xci sie to udalo? JA sie z tym dlugo meczylem na poziomie fp13 i nic sie nie udalo

No wlasnie, od tego trzeba zaczac. Potrzebny jest kernel z
rozszerzeniami KEE, czyli fix 13 lub wiekszy. Pozniej potrzebne jest
pare plikow z WSeb i odpowiednie wpisy do CONFIG.SYS. Ale caly trick to
jest OS2DASD.DMD. Do LVM potrzebny jest 32-bitowy, a bez niego
16-bitowy. Gdy uzyjesz 16-bitowego z LVM, to system sie uruchomi, ale
LVM nie bedzie dzialal poprawnie. Natomiast, jak uzyjesz 32-bitowego bez
LVM, to system wylozy sie na starcie z wiadomoscia, ze nie moze operowac
twardym dyskiem.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *