Re: Kochani mła

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 16:48:44 MET

On Fri, 26 Jan 2001 15:07:02 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

Hi,

Dzięki Lechu za odpowiedź. Teraz moja kolej.

=>
=> Hmm, jest pare dodatkow: JFS np. :)

Po co Ci to? JA np. mam HPFS, dwa dyski, na których istnieją dwie
partycje podstawowe z DOSem i Win98, i kilkanaście logicznych na OS/2
(partycje od A do X). Służą mi na kopie zapasowe, systemy, aplikacje,
dane, testy, MP3, itp. A partycjami nie żongluję, gdyż nie ma takiej
potrzeby. Jeśli się to wykonuje to bardzo, bardzo rzadko.

A gdy coś padnie (głupotą jest nie mieć kopii zapasowych, ale się
zdarza...), czy będziesz w stanie dotrzeć do danych?

=> Zreszta mozna liczyc na poprawienie stabilnosci,

Nie ma systemu, który kiedyś.... itp, itd. Jednak to co już mamy, jest i
tak b. stabilne. Osobiście nie _eksperymentuję_ na partycji systemowej,
której używam do pracy. np. nie uruchamiam każdej aplikacji, która
wpadnie mi w ręce, lub której anons pojawia się na WarpCast (podobnie
nie upiększam systemowych okienek duperelami). Jeśli już muszę, robię to
na innej, przeznaczonej do tego celu.

=> predkosci a takze podtrzymanie rozowju jakiegos OS/2 przez kupno nowych wersji.

Wolne żarty. JA mam podtrzymywać komuś interes?! :)) A poważnie, eCS nie
zawiera rewelacji, które usprawiedliwiałyby wydanie pieniędzy.
Praktycznie wszystko to, co (za)oferuje mam już na dysku. To prawda, że
instalowane z mozołem i na przestrzeni kliku lat, ale jest.

Co
=> do FP9 - ja np. na tym bym nie mogl, poniewaz nie rozszerza obslugi pamieci, a to jest
=> potrzebne przy wielu programach odinowych.

Co tylko nie najlepiej świadczy o ODINIE. Lechu, Twoja interpretacja
przypomina samonapędzający się rozwój platformy Wintela.

Zreszta OS/2 przyda sie troche nowcyh
=> rozwiazan - u mnie np. siedzi Object Desktop, ktory zrzetra od cholery zasobow, ale

(Przy okazji, zżera, nie zrzera.) Czy to znaczy, że mój Warp+FP9 nie da
mu rady, albo będzie niemiłosiernie spowolniony?

Z drugiej strony, OD sam w sobie znakomity, nie jest czymś, bez czego
nie mogę się obejść. Mam wrażenie, że lista aplikacji i łatek, zawartych
w pakiecie sCS ma sprawiać wrażenie systemowej "nowości". Pakiet jest
podobno (nie sprawdzałem) wygodniejszy w instalowaniu, ale twierdzę, śe
nic nowego nie zawiera. Nowego, tzn. zintegrowanego z systemem. Poza
tym, jestem na takim etapie doświadczenia i użytkowania tego systemu
(podobnie jak większość z Was, chociaż bywa, że na niższym... :-) ), że
w razie awarii nie muszę go już instalować od nowa (plus wszystkie
łatki, Javy i inne pierdoły) - po prostu mam kopie zapasowe. W tym
momencie, argument łatwej instalacji jest dla mnie nieistotny.

Warp 3 i Warp 4 były dwoma różnymi systemami. Warp 4 i eCS już nie. Ten
drugi, to tylko Warp 4 i parę łatek. A może się mylę?

Serdecznie pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk