Re: Jak zamienic partycje primary na logical?

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 16:08:35 MET

Przepraszam za spore zamieszanie jakie wywolal moj problem.

To nie bedzie przeszkadzalo. Bo wtedy bedzie inna primary z innego dysku, jako c:.

> Dlatego proponowałbym wrócić do początku: _po_co_ przenosić system na
> dysk logiczny i ukrywać partycję podstawową, skoro _ten_sam_ efekt
> jest osiągany jeżeli obydwa systemy są na partycjach podstawowych?

No wlasnie - po co? Bo, jak kazdy wie, gdy OS/2 jest na partycji rozszerzonej to widzi
inne primary (oczywiscie systemy plikow, ktore moze w ogole zobaczyc), a gdy jest na
primary to ich nie widzi.
Potrzebuje od czasu do czasu podlaczyc dysk klienta, oczywiscie z Win'9x. Uzywam do
tego FAT32.IFS. Ale jest problem jesli klient ma dane na partycji primary - wtedy nie
widze (dlugich nazw - o to glownie chodzi, bo gdy musze tylko widziec dane to moge
zaladowac sie nawet poprzez dyskietke z DOS/Win'9x).
Na dysku mam rowniez partycje DOsowa. Jak zaladuje OSa z logicznego dysku to bede
widzial i DOSowa, i klienta. Tylko wtedy OS wyladuje jako E:? Czy tak? Teraz to sam sie
zastanawiam czy to jest wykonalne.
Chyba zeby ukryc wtedy ta DOSowa. OS/2 bedzie stale jako D: (o ile na dysku klienta nie
bedzie kilku primary, ale to raczej rzadki przypadek).

Pozdrawiam
Hubert

PS. I dziekuje za takie zywe zainteresowanie.

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2