Re: Software Choice.

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 23:36:05 MET

On 25 Jan 2001 17:31:24 +0100, Leszek KUBRAK wrote:
>Czy inni subskrybenci SWC również dostali Conveniance Pack do Warp 4
>i Warp Server for e-business ?

Ja jeszcze CP nie dostałem, ale ostatnia przesyłka z Irlandii zawierała
dwa komplety SWC jeden dla Warp 4, drugi dla WSeb-a. Kupiłem SWC tylko
dla Warpa 4, więc siedziałem cicho bo jeszcze by kazali tego WSeB-a
oddać. ;-))
Teraz z niecierpliwością wypatruję swojego CP.

Pozdrowienia
Artur

--
/ name: Artur Alinowski