Re: eComStation - zakupy.

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 18:57:40 MET

"Jan Sto=BFek" wrote:
> =

> On Wed, 24 Jan 2001 21:37:50 Rafal Szymczak
> <rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:
> =

> =

> Pami=EAtaj, =BFe je=BFeli deklarowana cena zakupu "ra=BF=B1co o=
dbiega od
> =14rednich cen rynkowych" Urz=B1d Skarbowy mo=BFe dokona=E6 kontr-przek=
r=EAtu i
> samemu policzy=E6, ile si=EA nale=BFy. Kt=F3ra=14 z gazet opisywa=A0a c=
a=A0kiem
> [...]

No to ciekawe, jak pewne promocje czy specjane znizki sa iterpretowane
przez polski US. Gdybym mieszkal w Polsce, to jak by podeszli do mojego
ostatniego zakupu, gdzie kupilem VA C++ 4.0 za niecale 5$, podczas gdy
regularna cena jest ok. 200$.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *