Re: eComStation - zakupy.

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 19:06:54 MET

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Wed, 24 Jan 2001 22:54:21 +0100 (MET), Rafal Szymczak wrote:
> =

> =

> M=F3wi=EA o podatkach polskich. Generalnie ch=A0opcy w MENSYSIE s=B1 in=
teligetni
> i faktura zawiera zazwyczaj 3 pozycje. Ksi=B1=BFki, no=14nik CD-ROM za =
1-2 Euro
> i my=14l techniczn=B1, czyli oprogramowanie. W tym momencie c=A0u (i au=
tomatycznie
> podatkowi VAT) podlega no=14nik.
> [...]

No wiec o to mi chodzilo. Legalne to to moze jest, ale logiczne to na
pewno nie. Przeciez oni nie sprzedaja Ci nosnika, tylko wlasnie mysl
techniczna. Gdybys kupowal oprogramowanie, ktore pozniej zasysasz z
Internetu, to placisz niewiele nizsza cene, a nosnika zadnego nie
otrzymujesz. W sumie masz to samo, ale o podatku czy cle nie ma mowy.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *