Re: Wyglad eCS

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 07:48:22 MET

On Sun, 21 Jan 2001 22:12:12 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Jezeli juz jestesmy przy wygladzie, to sie jednak zawiodlem na paru rzeczach: mogli
>podmienic te... jak to sie nazywa... notepad? No te, z zakladkami notesiki (do ustawien
>zazwyczaj) na swiezsze, czyli kolorowe i ladne, jakie sa juz w wielu programach pod
/2.
>Pozatym szkoda, ze nie ma domyslnie warpsansa, z tego co widze po instalce.

Eee... To tak jak by się przyczepiać to Allessandro Cantatore (ten od Stylera2) stworzył
nowe buttony, ale oczywiście eCS to OEM OS/2 i podmiana standardowych buttonów
nie jest prosta. Tak samo kontainer. W moich programach nie używam zawsze takiego,
który ma już efekt 3D (proste zasubklasowane okna).
A to co mnie przeraża to to że cały instaler napisany jest w REXXie.
Jak widzisz nie jestem aż tak zachwycony eCS, ale to co chcą chłopaki zrobić z OS/2
bardzo mi się podoba. Nie chcą używać, że jest to OS/2 tylko system 'based on OS/2' i
tak będzie wyglądał :-)

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 33m 16s 507ms (en).