Wyglad, bylo:Re: Screeny z instalacji eCS

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 22:11:41 MET

On Sun, 21 Jan 2001 20:53:29 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>To ja chyba się trochę przymuliłem :-) Chodziło mi że ECS będzie lepsze od MCP>
>BTW: Nareszcie pzreczytałem kilka(set) listów w eCS i znalazłem stronę z wyglądem
>ikonek w eCS: http://eddie.cis.uoguelph.ca/~alex/demos/ecs_ui

Jezeli juz jestesmy przy wygladzie, to sie jednak zawiodlem na paru rzeczach: mogli
podmienic te... jak to sie nazywa... notepad? No te, z zakladkami notesiki (do ustawien
zazwyczaj) na swiezsze, czyli kolorowe i ladne, jakie sa juz w wielu programach pod /2.
Pozatym szkoda, ze nie ma domyslnie warpsansa, z tego co widze po instalce.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 1d 23h 31m 36s 31ms (en).