Re: Orto

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 21:41:43 MET

Andrzej Pięta wrote:

> Szczere wyrazy współczucia takiego podejscia. Język, zasady pisowni to
> część tożsamości narodowej. Z tego co piszesz rozumiem, że chcesz aby
> "niememiec pluł Ci w twarz i dzieci Ci germanił".
>
> Pozdrowienia Andrzej
> |--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
> |--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|

Panowie !

Maturę to ja robiłem trzydzieści lat temu. Z POLSKIEGO dostałem 3
z dopiskiem na pracy: tekst bardzo dobry, a za błędy ortograficzne
będziesz się wstydził jeszcze długo! i... miała rację!

Moja pani profesor, jako oficer RAF-u, musiała po powrocie do kraju
swoje odsiedzieć...- i niestety nie ona jedna.

Coś jesteśmy tym ludziom winni...

Popieram Andrzeja!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
|--------Telekomunikacja Polska S.A.---------|