Re: Sterowniki

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 05:19:55 MET

Rafal Szymczak wrote:

> Daj znac co Ci trzeba, to wysle Ci na priwa.
Ooooo! ten Nowy rok fajnie się zaczyna! Życzę samych fajnych ludzi po
drodze do sukcesu.
Potrebyję sterownik USB do skanera najłatwiej dostępny mam HP5100
albo niższe bodajże HP3100 lub HP3200. Sane pisze, że można je uruchomić
- nawet HP5100 na paralell - z tym, że ten wymaga sterownika
okłamującego system że jest podłączonu przed SCSI- tak trochę Bilem to
pachnie, więc wolę USB. Teraz mogę pożyczyć dla prób, później niestety
trzeba będzie kupić, bo mam mnustwo pracy poprzez OCR - ten dzięki Bogu
jest za friko.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >