Re: SSH

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 05:06:13 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> tez nie tak. obydwie maszyny generuja pare kluczy prywatny/publiczny.
> z tym ze prywatne klucze kisza i nikomu nie pokazuja, a publiczne
> rozdaja zdalnym. czyli transmisja danych w dwoch kierunkach jest
> zakodowana dwoma roznymi parami kluczy prywatnych, ktore moga byc
> rozszyfrowane tylko odpowiednimi kluczami publicznymi dla kazdej
> ze stron.
>
> --
> | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |
Prześledziłem całość - mniej więcej tak jak wyżej wygląda przygotowanie
transmisji i sama transmisja- wiadomość jest szyfrowana kluczem
prywatnym jednego a odkodowywana publicznym drugiego, w zależności od
kierunku.
Spotkałem się natomiast z zasadą generowania nowego klucza dostępu dla
kolejnej - przyszłej transmisji na zakończenie transmisji bieżącej.
Czyli dla każdej kolejnej transmisji generowanny jest nowy zestaw kluczy
- tak?
 --
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >