Re: Jak zamienic partycje primary na logical?

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 19:58:24 MET

Hubert wrote:

> Najlatwiej? Zgrac dane, zmienic partycje i zgrac z powrotem? Jakie opcje
> w xcopy? Jest to partycja HPFS, bootable, ladowana przez Boot managera.
> Pilne.
> Hubert
Poprostu przekopiuj całość na boczną partycję i uważaj na pliki ukryte!
- też muszą być przekopiowane (np. bez katalogu Nowhere nie będziesz
miał ustawień desktopu, choć wcale w nim nie siedzą!). Uwaga! litera
dysku musi pozostać - tzn. jeżeli było e:\ to tak musi być po zmianie, w
przeciwnym wypadku nie pójdzie. Możesz nawet spróbować kopiowania przy
pomocy FC, choć sam używałem go tylko do postawienia systemu po kolejnym
udoskonaleniu systemu(kopiowałem cały katalog OS/2).
System ruszał zawsze bez żadnych problemów.
Powodzenia

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >