Re: Cuda z sesjami dos-u po fixie13

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 13:28:08 MET

On Sat, 6 Jan 2001 12:55:06 +0100 (MET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>=> Panowie nie oszukujmy się. Zarówno SDD IBM'a jak i Scitecha działa na wybranych
>=> komputerach. Ja testowałem niektóre sesje na dwu różnych IBM'ach PC300GL i bez
>=> sukcesu. Na S3 Savage4 zamontowanej oryginalnie mogę pracować ( i tak też robię)
>=> tylko ze sterownikami S3. Na obu SDD komp zalicza totalny zwis jeśli ruszy
>=> jakikolwiek programVIO lub Okno OSa. Przyznaję sesje Win/Osa ruszyły nieźle(ale nie
>=> za pierwszym podejściem). Na ATI 128 sesje win/osa po prostu nie ruszają a
>=> właściwie ruszają tylko znikają i się nie chcą skończyć. ja mam fixa 11 ale
> [...]

Myślę, że to co powiem będzie rozsądnym wnioskiem z całej dyskusji.

Płyta główna TYAN, Pentium II 400, Matrox G-200 (z aktualnym BIOS-em),
OS/2 Warp 4 PL + Fix 11.

Zainstalowałem wczoraj w miejsce SDD 7.0 sterowniki z Matroxa. Efekt jest taki,
że jedno się poprawiło a inne popieprzyło. To znaczy :
- Visual Age C++ 4.0 na SDD działa, na Matroxie zawiesza się przy starcie i pomaga tylko
twardy RESET.
- Visual Age Java 3.02 Prof. na SDD w VisualBuilderze zamiast ikon czarne kwadraty,
w Matroxie jest OK.

Na płycie Intel 400 LX z Aurorą na SDD jest wszystko OK.

WNIOSEK : wszystko zależy od konkretnego zestawu składników. Konkretne przypadki
trzeba rozpatrywać osobniczo.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20