Re: Cuda z sesjami dos-u po fixie13

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 21:32:30 MET

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Fri, 5 Jan 2001 17:53:06 +0100 (MET), Rafal Szymczak wrote:
> =

Su

> =

> By=E6 mo=BFe. Pracuj=EA na Matroxie G-200 i SDD. Okienka DOS-owe chodz=B1=
 okrutnie wolno
> (i wszystko wskazuje na baaardzo woln=B1 obs=A0ug=EA ekranu) natomiast =
sesje pe=A0noekranowe
> pracuj=B1 normalnie.
> =

W tym wypadku radze przesiasc sie na sterowniki Matroxa. Oryginalne
sterowniki sa o niebo lepsze od SDD. W wypadku S3 Savage4 oryginalne
sterowniki sa marne, ale i tak lepsze od SDD. SDD ma jeszcze dluga droge
przed soba, niczym bedzie go mozna uzywac do normalnej pracy. Obecnie,
SDD nadaje sie do pracy jedynie w trybie testowym, o powaznym jego
uzyciu nie ma mowy.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *